Merhaba arkadaşlar oğlum 5 aylık oldu 2 aydan sonra hiç doktor kontrolüne gidemesek malum olaylardan dolayı yarına randevu aldım hastaneye gidicez bu dönemlerde giden oldu mu yada gidecek olan çok tereddütte kaldım ama 3 aydır bebeğimin gelişimi hakkında görüşmedik yani o yüzden de götürmek istiyorum görüşlerinizi bekliyorum ❤️