elizinannesi-19 acikcasi benim ek gidada gorusum su; kendim yiyemedigim sevmedigim biseyi ona da asla vermem. Tabi bu tuzlu olmayip tadinin bizlere kotu gelmesi disindaki seyler ornegin ben kahvaltiliklarin karistirilinca bulamac gibi olsugunu dusunuyorum hicbirinin tadi anlasilmiyor bile yumurta pismisken karistigi herseyi kotu yapiyor o yuzden hepsini ayri ayri veriyorum ozellikle bu donem bebeklerin herseyin tadini aldigi bi donem olmasiyla da tek tek vermek bence sevip sevmeme kpnusunda bize de fazlaca fikir veriyor👍🏼 Sebze ve meyveler zaten tadim ayinda tek tek verildi yemedigi seyleri biliyorum onlari karistirirken de lezzet olsrak kendim yiyemedigim hicbiseyi ona vermedim suana kadar 😌