Secill çok ağır, aşırı hantal, tek başına iki parça halinde ve bebekle taşımak imkansız. Asansörsüz beşinci katta oturuyorum, arabada duruyor araba ve parçaları. Puset arka koltukta duruyor. Diğer iki parçası bagajda. Yer bulabilirsek bizde biniyoruz ara sıra..