Merhaba Nuk marka ve bambino marka antikolik sistem biberon aldım ikisinide nasıl kullanacağımı anlamadım gitti yavas akış yazıyor üstlerinde ama kullanım sekli tutuş sekli yada bebegi tutuş pozisyonu mu farklı olacak kullananlar bilgilendirebilir mi rica etsem ben biberonu bebegin ağzına koyar koymaz oluk okuk süt geliyor biberondan