Hasret_AliAsaf Arkadaşlar iyi akşamlar rahatsız ediyorum ama yardıma ihtiyacım var tecrübesiz anne olarak 4 aylık bebeğim var 3 4 tane bez kullandım ve memnun kalmadım sizce hangisini kullanmalıyım ve hangisi pişik yapmaz.
Elvin08 Hasret_AliAsaf sürekli değişirseniz pişikten kurtulamazsınız daha kötü yapar.ben değişeceğiniz zaman bile eski bezinizi kullanıp ara ara kullanarak denemelisiniz.Ben sleepy kullanıyodum babby turco ya geçtim ikisinden de memnunum ama bebeğin cildine göre çom değişiyo bu olay
Aslihan03- Prima premium kullaniyorum 6 aydır hiç pişik olmadı . Ve ıslak mendil kullanmıyorum kesinlikle ılık su pamuk ile siliyorum
Zey66 Merhaba bu bebekten bebeğe değişir ben slepy le başladım fakat iyi gelmedi bebeğime molfix pure and soft şa devaö ediyorum gayet memnunuz bezimizden kullanacağın bezin hassas ciltler için olmasına dikkat et
Kuzum35 Bez olarak minies ıslak mendil olarak bebeland yeni doğan kullanıyoruz 5aydır, çok şükür sorun yaşamadım
EsraAltay Benimkine de sleepy ve baby me pişik yaptı Jenny willy iyi geldi hiç pişik yapmadı çok şükür
Pelin_brkn Prima preminyum bez pampers puru ıslak mendil bende 2 bez değiştirdim bunlara başladık rahatladık ☺️
Melinda101019 Hasret_AliAsaf Pişik olayı bebekten bebeğe değişir. İstersen çok kaliteli bez kullan olcağı varsa olur yaramaz. Bence siz marka olayına bakmayın. Biz sleepy ile başladık evy baby kullandık molfix aldık şuan migrosun bezini kullanıyoruz. Bir problem yaşamadım hem uygun.
Araseymen Hasret_AliAsaf can bebe hem lastik izi yapmıyor ciltte hemde pişik yapmıyor ama pişik için bakım şart herşeyi bezden beklememek lazım 🤣🤣
zeynepteacher Hasret_AliAsaf ben sürekli prima kullandım, arada pişik olmadığı halde sudocrem ya da mustela sürdüm. Hiç pişik sorunu yaşamadık ama kaka yaptığında özellikle silip belden aşağısını yıkadım. Kız bebek neticede ıslak bezlerle temizleyemiyor.
Zeyhan Hasret_AliAsaf inatla içeriği temiz değil diye prima kullanmadım,denemediğim bez kalmadı sonuç paşa paşa prima kullanıyoruz şuan.hem cebe zarar hem bebeğe ama işte pişik olup eziyet çekiyor öbür türlü de
Hasret_AliAsaf Hepinizin cevapları için teşekkür ederim yazamadım daha önce kusura bakmayın söylediklerinize bitsnesini denicrm bakalım inşlh pişik olmaz 😊🤗