adet olmadım normal mi sizce?
dilek1994 çok normal merak etme 1 sene olmayan da var.
dilek1994 normal zaten kırkın yeni çıkmış 1 ay falan beklemen lazom
dilek1994 çok normal. Ben 9 ay oldu hala olmadım ☺️
dilek1994 Normal hiç panikleme daha 40 ın yeni bitmiş bende 56. Günümde olmuştum
MTZ-61 tesekkur ederim 🤗
Benimde bebegim 2 aylık oldu bende ilk defa bugün oldum normal bence
Bebeğim 4 aylik olduğunda oldum bende Çok normal yani