annebusesi Marka model öneriniz varmı? Kullanan anneler “iyiki” ve “keşke” lerinizi öğrenebilir myiim?
Sibel_33 annebusesi joie pact kullanıyorum memnunum şuan joie tourist diye geçiyor olabilir çok araştırarak aldım eksisi yok uçakta da içeri aldım çantası var
Sibel_33 annebusesi san şöyle videoda koyayım izle alırsan bu modelden tavsiye ederim ben 4. Katta bebek ve arabayla kendim inip çıkıyorum
Minik_Hanim annebusesi ben travel sistem almıştım prego laon hantal geldiği için joie pact aldık Araba olduğu için çok donanımlı bise bakmadım ama hafif katlanınca küçücük ve uçakta kabine de alınıyor. Benim için bu 3u yeterli oldu almam için he tabi bide fiyatı uygundu
Emirim21 annebusesi chicco goody kullanıyorum ben çok memnunum kendi kendine katlanan bebek arabası diye geçiyor. İstediğiniz gibi uçak kabinlerinede rahatça sığıyor netten aratıp bakabilirsin. Pişman olmazsın o kadar diyim 😃👍🏻
annebusesi Emirim21 baktım canım şimdi oda çok güzelmiş 😊 kilo olarakta 22 kg kadar olması iyi benim için