cicekannesi22 10,5 aylık bir kızım var günde 4-5 öğün besliyorum ayriyetten emiyor maşallah ama kilo almıyor yapısı diyemiyorum doğru düzgün kaka yapmıyor günde en fazla pinpon topu kadar yapıyor anlamıyorum başına gelen var mı
zeynepteacher cicekannesi22 doyduğundan eminseniz sorun yoktur, emdiğine güvenip öğünlerini de aksatmıyorsanız.
cicekannesi22 zeynepteacher doyuyor canım hiç bir zaman emzirdiğini güvenmem çünkü küçükken sütüm olduğu halde emiyor ve doymuyordu hep demişimdir keşke beni emiceğine mama yeseydi ama biberon tutmuyor