Tortilla_ oyun halısı al.piyanolu olanlar.oğlum 2 ayını doldurunca dış uyaranlara tepki verdipiğini fark edince (sizin bebeğin yaptıkları gibi)hemen aldım.inanılmaz keyif alıyorlar. şuan oğlun 3 ay 20 günlük.az kaldı 4 ü doldurmaya hala ceeee eee oyunundan anlamıyor.her gün deniyorum😂😂.oyun halısında ilk zamanlar gibi olmasa da vakit geçiriyor. sanırım sıkılmaya başladı. bende başka şeyler arıyorım bu ara.ayrıca gerçekten bol bol konuşup dans edin çok güzel tepkiler veriyorlar.ve anlıyıp cevap veriyorlar.bitiiyorum o ana.(ımmmmm,ommmm diye)