Elina02haziran Merhaba ilk hafta sağlık ocağına gitmemiz gerektiği soylendi. Yarın bebegim 6günlük olacak.sağlık ocağına götürmek istiyorum. Ne yapacaklar , öğleden sonra gitsem olur mu bilen var mı?
Ipekkkkk Elina02haziran topuk kanı alıyorlar canım kilosuna falan bakarlar sabahtan kimse yokken gidip işlerini hallet bence ekstradan bi battaniye gibi birşey al atina yazmak için yatirdiginda
Annesinin-pasasi Elina02haziran yanında başka kimse yok mu canim Esinin veya senin ailende olan birileri olsa yardımcı olur en azından 🤷🏻♀️ Boy kilo takibi yapılıyor ve topuk kanı alınır
Elina02haziran Ipekkkkk eşim öğlene kadar çalışıyor, ben sezeryanlıyım tek gidecek kadar iyi olamadım henüz. O yüzden sordum bazı kan tahlilleri için sabah gitmek gerekiyor bende gidemiyorum
Ipekkkkk Elina02haziran olsun öğleden sonra gidersin uzun sürmeyecek zaten merak etme hemen halleder çıkarsınız