Kzkmntly Bebeğim 4 aylık oldu bi haftadır. Dün aksamdan beri meme reddi yasıyorum. Aralıklı olarak ama sürekli emmemezlik yapmıyor normalde 2 bucuk saatte bir emen çocuk 4 5 saate çıkardı. Hadi toktur sorub değil diyeyim ama asırı ağlıyor özellikle memeyi gördüğünde ağlamaya basladı emmek istiyor ama ememiyor gibi memeyi görünce dudak büzüp ağlıyor üsteleyince asırı krizli ağladı. Doktora götrdük hersey normal. İdrar testi verdik bekliyoruz. Neden olabilir böyle bişey sadece anne sütü aldı hep. İlk kez böyle bişey yasıyorum emmemesi sorun değil genr acıktığında emiyor ama memeyi görüncr ağlaması vs durduk yerde de ağlamaya basladı uykuya dalmada da sorun yasıyor.
Birkoalaanasi Meme reddi bu ayda başlıyor. Çok kısa sürüyor, bir yıl gibi geliyor. İkiniz için de çok yıpratıcı süreç. 🥀 Ayakta gezerek emziriyordum, şarkı söyleyip dans ettik..
Kzkmntly Çok teşekkür ederim evet çok kötü bir his hele de memeyi görünce ağlaması insan şok oluyor kaç aydır gayet istekliyken. Allahtan acıktığında alıyor gene. Süresini uzattı ben de aç mı uyuyor acaba diye endişeleniyorum uyanıp ağlıyor ama ememiyor. Çişin de azalma olması de normal mi. Uyurken işemeyi kesti sanki.