Ssss Merhaba güzel anneler . Oğlum 7.5 aylık . Sizce yürüteç gerekli mi yoksa hoppala mı alsam . Sıkılıyor bazen . Yürüteç özellikle erkek çocukları için zararlı diye biliyorum günde 15 dk diyor doktorlar . Günde 15 dk için yürüteç almaya değer mi ?
Rzlgln Ssss benim bebeğim de 8.ayına girdi ağırlaştı artık kollarda zor taşınıyor kefesi kesiliyor insanın emekleyemiyor da yani yere koyuyoruz hiç emeklemeye niyeti yok ağlamaya başlıyor ben de ara ara yürüteç almayı düşünmüyor değilim ama zararlı diyorlar almıyorum 🤦♀️
espalp Ssss 8 buçuk aylık oğlum. 6 aydan beri yürütece biniyor. Günde 5 dakika ile başladık. Doktor parmak ucuna basabilir konusunda uyardı ama şu meşhur yumurtalık mevzusundan asla bahsetmedi. Zaten biz son kullanım zamanlarına gelmek üzereyiz ama çocuğa değişiklik oluyor. Zaten pahalı bi şey de değil yürüteç aslında. Hepimiz yürüteçle büyüdük çok şükür bi yerimizde bi sorun yok😂
zeynepteacher Ssss fisherprice hoppala aldım daha yeni kızım asla zora gelmeyen sakin bi çocuk olunca binmek istemedi. Mecbur satacağım zarara, siz de bebeğiniz hareketli değilse almayın bence. Ama değilse inanılmaz eğlendiklerini gördüm başka çocuklarda. 🙂
Egelihayat Ssss yürüteçte kullandım hoppalada aldım ama hoppalayı 1 saat bile kullanmadı çoook hareketli çocuk 7 aylıkken falan hoppala alsaydım severdi 11 ayda aldım 😂