Bebeğim 4 aylık oldu bi haftadır. Dün aksamdan beri meme reddi yasıyorum. Aralıklı olarak ama sürekli emmemezlik yapmıyor normalde 2 bucuk saatte bir emen çocuk 4 5 saate çıkardı. Hadi toktur sorub değil diyeyim ama asırı ağlıyor özellikle memeyi gördüğünde ağlamaya basladı emmek istiyor ama ememiyor gibi memeyi görünce dudak büzüp ağlıyor üsteleyince asırı krizli ağladı. Doktora götrdük hersey normal. İdrar testi verdik bekliyoruz. Neden olabilir böyle bişey sadece anne sütü aldı hep. İlk kez böyle bişey yasıyorum emmemesi sorun değil genr acıktığında emiyor ama memeyi görüncr ağlaması vs durduk yerde de ağlamaya basladı uykuya dalmada da sorun yasıyor.