Selam kizlar 9 yil önce ayağından ameliyat oldum nöröfibrom (iyi huylu tümör) 3 ay önce dogum yaptm o sira ayak bileğim inanilmaz sisti patliyck gibi öncesinde de şişlik vardi doktora gittim mr cekildi bi sıkıntı yok demişti simdi yine şişti malum virüs var ortalik karisik gidemiyorum size sorum su aceba çocuktan dolayı çok ayakta kalmamin ayagimda cocugu sallamamin etkisi varmidir lutfen kötü yorum yazmayin yok ben doktormym gibi seyler demeyin belki yasayan bilgisi olan vardir die sormak istedim doktora gitme imkanim olsa zaten hic beklemem emin olun😥😥😥