2melek1anne
Selam anneler ikizlerim 3 ay 5 günlük 2 gündür felan az yemeye başladılar normal mi mesela mama ve emzirme yapiyorum normalde 3 saat geçmeden mama verdiğim halde acikirlardi şimdi 4 saati geçiyor yinede aglamiyorlar tabi aralar da az az emiyolar normal mi sizce böyle olması 120 cc yiyorlar 2 3 saat geçince emziriyorum 1 saat daha duruyorlar sonra mama veriyorum telaş yaptim hemsireyede ulaşamadım sormk için