Pelish enaa oğluşum da 13 temmuzlu.. bende çok kararsızım… yapsam mıı yaparsam kaç kişi ile.. yaparsam kendim mi catering mii.. konsept olsun mu olmasın mıı.. kafam da deli arılar.. sende yap kı, hatıra olur.. yarın büyüyünce başkaların var benim yok demez mi yavrucak 🌝