Arkadaşlar merhaba kuzum 1 aylık oğlum da 16 aylık ikisi de emiyor kızıma mama da veriyorum. Oğlum sadece öğle uykusu birde akşam uyurken emiyor ama gece 2 bazen de 3 kere uyanıyor biberon tutmuyor sadece alıştırma bardağı suluk olandan . Kızım kolik bi bebek çok gazı var hatta sancıdan uyku arasında kendini kasmaktan uyanıyor . Ne yapmalıyım böyle olan varmı yardım bekliyorum çok yoruluyorum şimdilik kayınvalidemde kalıyorum memlekette Ama 15 gün sonra gideceğim nasıl olacak bilmiyorum 🤷♂️