Minica_Eylul biz de 4 ay 26 günlüğüz ,ve dediğiniz gibi mama bir dk geçsin ortalığı koparıyor öyle böyle değil yani ,karşı komşu her seferinde bişi oldu sanıp geliyor 😓evet bizde de var konuşur gibi yüksek sesler çıkarma.Bu durum nasıl geçer acaba ya .Doktora söylediğimde bana inanmadı ,alay eder gibi konuştu ,başka doktora gidiceğim 😓