Ceydakoruc evet canim ben kullandim..Friso mamalarinin hepsinden kullandim ben..bebegim reflu..ve frisonun her mamasindan doktor tavsiyesiyle denedik..hangisini normal kabul eder diye..sonra degistim canim..Similac mamasini denedim ve cook iyi geldi..Frisolac mamasinda palma yagi oldugu icin bebegim hazm edemiyordu..simdi cok sukur normale dondu