Znrkrgl çözüm yolunu bilmiyorum ama bu durumu yaşayan bir komşum var.allah sabır versin diyorum her gördüğümde.sabah 8 bütün apartman çocuğun sesine uyanıyoruz.akşam 11 -12 tine aynı.3 yaşında.öyle bir çığlık bağırma ki sanarsın bi yerini kırıp,kopardılar.ve çocuk günlük hayatının hemen hemen her saati böyle.ama ne diycen çocuk bu sustan,yapmadan anlar mı..