Dyt_ayse Balevlat-2019 bence kaldırma artık o kadar sık emmesine gerek yok zaten acıkırsa uyanır bizimki şuan 7,5 aylık çok sık uyanıyor uyusa diye gözüne bakıyorum 🤦🏻♀️
Balevlat-2019 Sehrickr93 inan hiç bişe yapmıyorum canım😂 gün içinde sürekli oyunlar oynuyoruz konuşuyoruz belki yoruluyo olabilir. 7den sonra huzursuzluğu başlıyor 8 e kdar uyumuş oluyor genelde de meme de uyur 🤗
Sehrickr93 Balevlat-2019 gün içerisinde hiç uyumuyor mu 🧐 çok soru sordum kusura bakmayın uyku en hassas noktam da 😅
Balevlat-2019 Sehrickr93 uyuyor yani şöyle uyanıyoruz 8 gibi emziriyorum biraz geçiyor sonra birlikte kahvaltı yapıyoruz Tekrar emziriyorum 11-12 gibi uyyyor 1 saate yakın birde akşam üstü 20-30 dk uyuyor bu kadar.🤗
Tugbaoz Balevlat-2019 Balevlat-2019 keşke bende emzirmek için uyandirsam, gece kaç defa kalkıyorum bel ağrısı hak getire😂 bence uyandırma zaten bu ayda bebekler 7 8 saat ac kalabiliyorlar.benim bebeğimde 6 aylık bu arada. Sağlıklı olsun da uyumasamda olur diyip çekiliyorum 🤣
Balevlat-2019 Tugbaoz yaaa işte herkes gece ayakta bende sorun bizdedir belki diye sorayım dedim😂 uyuyunca da insan aç kalıyor yaa falan diye düşünüyor analık demek evham demek valla 🙏🏼🤓