Gulcin25 Sütünüzün kalitesi yeterli gelmiyor olabilir. Ebe bana demişti ki “sabah kalktın, kahvaltı canın istemedi ama sıvı alayım diye su içtin, sütün olur, ama içeriği vitamin, mineral vs. noktasında çok eksik kalır, besleyici olmaz.”
Süt besleyiciliği için düzenli beslenme çok önemli. Bana dedi ki “bırak bebeğin 2 dk ağlasın, mutfakta hemen pratik birşeyler hazırlayıp al yanına, muhakkak suyunu da al, o emerken sende ye meyve, sebze, kuruyemiş vs. Zaten onu emzirirken oturmaktan başka birşey yapamıyorsun, bu arada sende beslenmiş olursun.”
Bu öneriyi uyguluyorum bende birkaç gündür, faydalı buldum. Sizlere de tavsiye ederim, yoksa çok acıkana kadar ne kadar süre birşey yemediğimi anlamıyordum, şimdi az az daha sık birşeyler yiyorum.