Serass Bıktığımın son noktasındayım başımı alıp çekip gidesim var zor dayanıyorum 3 aylık yeni oldu bebeğim gizlice karpuz vermişler Kayınvalidemler bebeğimin kakasında bugün kan gibi görüp korktum sonra itiraf ediyorlar kapuz verdik diye bende niye verdiniz dedim diye demedikleri kalmadı çok yararlı birseyse gizli vermeyin demi eşimi seviyorum ama artık huzur filan koymuyorlar boşanmak isteme derecesine geldim ortada çocuk var napcam kafayı yicem bana sürekli taşıyıcı anne muamelesi gösteriyorlar psikolojim iyice alt üst oldu
Tatliskooo Serass aynı evde yaşıyorsunuz galiba . Eğer öyle ise çözüm boşanmak değil evlerinizi ayırmak
fanatikfenerli Serass aynı evde yada apt berabersiniz sanırım iyice işler kötüye gitmeden bence evleri ayırmanız daha mantıklı bu sebepten evladınızı babasız bırakmayı düşünme canım. 📍
Fasulyeninannesi Serass haklısınız zor ama kendini bilmezler yüzünden aranızda sorun yokken eşinizden ayrılmayı düşünmeyin bence bebeğinizi de babasız yarım bırakmayın
Serass Deletedmom297 hayır ama sürekli Çat kapı geliyorlar bi destur isteyen yok bana sürekli taşıyıcı anne muamelesi yapıyorlar
Annesininpogacayanagi Serass bebeğiniz 3 aylık mı? Yanlıs anlamadıysam e yuh yani. 3 aylık bebeğe karpuz vermek nedir ya. Hadi burda okuyorum postlarda 5-6 aylık bebeklere verilmemesi gereken seyleri verenleri ama 3 aylık nedir arkadas. Süt bebesi o daha neye dayanarak kimin haddine ne düşünerek veriyorlar anlamıyorum. Karpuzuda geçtim 3 aylık olmasına cok sinirlendim. İnşallah ben yanlıs anlamışımdır.
Usakliomer Annesininpogacayanagi ya inan ki bu eskiler yaslari kemale erince kendilerini kanaat önderi filan ilan ediyolar biz nasilsa gencliklerini bilmiyoz salla babam salla mukemmeli oynuyolar😂😂 biz onu verirdik bunu verirdik bisey olmazdi bilmem ne
Niloy Bebeğime karpuz verdiler diye mi ayrılacaksınız? Kurban olayım güzellikle anlamıyorlarsa sert bir dille uyarın o kadar basit değil yuva yıkmak kendinize gelin
Serass Niloy keşke sadece kapuz olsa nişanlığılığımdan beri demedikleri kalmadı seviyorum diye katlandım hep evliliğime hep 3. Şahıslar
Melooo Serass sizde açmayın kapıyı aa duymamışım aaa uyuyorduk de (ben öyle yapıyorduk)arka fonda da beyaz gürültü açık tı uyutuyor deyip kapıdan dönüyodu duysamda açmadım valla 🤣sizde duymayıverin bence
Deletedmom276 Serass her geldiklerinde “ayyyy biz de şimdi doktora gidiyorduk” diye hazırlanın ve çıkın evden, bi sokak turu yapın dönün evinize. Yada açmayın kapıyı, uyuyorduk duymadık deyin. Tabi bunları yazıyorum ama eşiniz evde mi değil mi bilemiyorum.
mylmz Serass susma. Saygısız deselerde susma. Eşinden önce onlara ver cevabını. Vermiyorlarsa cocugu emecek de al odana kilitle kapını. Eşin onları savunursa eşine de susma.. Allah sabır versin.
Serass neyzen15 çikolata karpuz hersey veriyorlar gizli gizli kaç kere uyardım ağzına sürüyoruz bilmem ne diyorlar bıktım illalah ettim
Serass fanatikfenerli ailesine çok düşkün laf etsede yine de arkamda durmuyor diyebilirim yine dönüp dolaşıp ben boyun eğmek zorun da kalıyorum sonun da
fanatikfenerli Serass güzelce konuşup anlatmayı deneyebilirsin eşine ilerde zaten doya doya yicecek bunları diye bünyesi ne kadar ki onun Allah korusun birşey olursa hesabını nasıl verecekler.
Serass fanatikfenerli zaten yok göğsünü sıktılar süt çıkarıcaz diye göbeği düşmeden tıkadılar enfeksiyon kaptı yoğunbakımda yattı bebeğim hala kendi bildiklerini okuyorlar sürekli kızıp bağırıyorum ama yüzsüzlük yapıp yine kapımdalar bana birsey diyemiyorlar sürekli eşime beni şikayet ediyorlar demedikleri kalmıyor bu seferde benim huzurum kalmıyor evde olay o çok bunaldım eşimle mutlu değiliz
ZyNpYigit Serass Kaynananız belli ki çoook geri kfalı karpuz nedr arkadas ya dha kçück ooo ya bisey olsa alerji cksa sen bakamdin derler kndilerine bkmazlarr tek birakmayin grekirse cicuga gunh onuda mi dsunmuo cocga bsey olsa 😏
tugraninannesi1 ZyNpYigit o da bir şey mi benim kayınvalidem üç aylık çocuğa çiğ köfte vermek istedi neymiş efendim eltimin çocuğuna vermiş çocuk şu an her şeyi yiyormuş 🙄