Ellerini bu ayda kesfedip agza götürüldüğünü biliyorum fakat resmen aci cekiyo gibi agliyor hirsla agzina goturuyor ve salyada cok artti. Bazen kafasi atesli gibi oluyor. Buguj deneme amacli ebebekten dis kasiyici aldm agzina tuttugumda rahatladigini hissettim. Ama cok sinirleniyor eli agzindayken bazen agzindayken bi anda ağlıyor dis mi sizce?