nursocum Yarimmmm antikolik biberon öneriyorum ve mamayı hazırlarken lütfen çalkalamayın olduğu gibi gaz yapar mutlaka biogaia kullanın ve yanında nurse harvey yada relektaz olabilir birde her beslenme sonrası gazını çıkarmayı unutmayın
AlpTugra Yarimmmm benim kızım da 1 aylık bende mama kullanıyorum emziriyorum da ama çok gaz var kasıyor kendini kıpkırmızı oluyor ellerini yumruk yapıyor bacaklar karına çekiliyor çok sızlanıyor uyku arasında sürekli uyanıyor gaz damlası olarak zinco kullanıyorum ama fayda etmedi mama da aptamil değiştirmeyi düşünüyorum .
MuMuBu bize nurse harvey’s faydalı oldu. bebekten bebeğe değişiyor damlaların daydası ama bunu deneyin bence
Yarimmmm Nurse harveys 3 ceşit var sanırım ben su gibi olan şurupundan kullanıyorum sab damlayla birlikte
cevikoznur95 Biogaia bizde çok ise yaradı kolik bir bebeğim var ve 2.5 aydan sonra gaz sancıları arttı ve kakasıni 10 güne yakın yapıyordu anne sütü aldığı halde şimdi 3 4 güne bir yapiyor ama ağrıları ve ağlamadı yok çok şükür tavsiye ederim
Semfer AlpTugra benım kıZımda aptamıl artı meme beslenıyo be çok gazlandık bebelaca geçtik şimdi rahatladık gaz damlası da ıhmal etmeyın
AlpTugra Semfer gaz damlası ne kullanıyorsunuz . Oğlum da kolik bebekti onda sap simplex kullanmıştım ama kızım da bilemedim 🤷♀️
Semfer AlpTugra bıogaia gaz damlası gunde 5damla verlyo ben 2 damla öğlen 3 gibi verym akşam 11 de 3damlayı veriyorum gece rahat kendı gazını çıkarıyo bundan öncesı sancılarından uyuyamıyor ve kendını uyandryordu geçti çok şükür
AlpTugra Semfer bizim kız da sancıdan kasmaktan ıkınmaktan uyanıyor 9 gibi başlıyor ağlamaya 11 de uyuyor
Semfer AlpTugra gazı var işte karnına saat yönünde masaj yapın bıde bacaklarını poposuna kadar daıre şeklınde bısıklet hareketı yaptırın ıyı gelıyo
AlpTugra Semfer evet oğlum da öyleydi kızım da kolik . Öyle bir ağlıyor ki mosmor oluyor Birden ağlamaya başlıyor