Gok-080417 Kizlar oglum bugun tam 4 aylik oldu mama veriyorum ama geceleri 1.5 2 saatte bir uyaniyor 90cc veriyorum gunduZleri 3 3 bucuk saatte acikiyor. Int. De gordum bu kasik mamalari bu hangi durumda veriliyor.kullananlar bi yardimci olabilir mi
Misskokulum Gok-080417 3 buçuk saatte acıkacak tabi bu gayet iyi mama vereceksiniz tekrar.Mama içtikten hemen sonra ağlasa anlarım da
espalp Gok-080417 biz alerjik bebek anneleri kullanıyor genelde tahıl bazlıları biraz da mecburiyetten. İlerleyen zamanlarda çok çeşit var ama 4 aylıksa Hipp pirinçli ve yulaflıyı verebilirsiniz. Mamayla yapabilirsiniz. Arkasındaki tarif çok oluyor daha az miktar yaparsınız. Ama Hipp’in kaşık mamaları genelde kilo yapmıyor bilginiz olsun
Gok-080417 Misskokulum 3 bucuk saat gayet normal tabikide gece 1 bucuk saatte uyaniyor ve normalde 90cc icen cocuk 120 cc iciyor sonra dalana kadar zorlaniyor uyuyor sonra hemen yine uyaniyor gece 3 kere en az mama veriyorum
Gok-080417 espalp kilosu iyi suanda oyyzden hep yemek istiyor. Mama olarakda biz hipp kullaniyoruz. Bi deneyim olmazsa bu kasik mamayi