Gunaydingece Kizlar malum salgin var ortalikta. Bebegim 2 aylik ve normalde kilosu cok iyi ama 3 gundur burun tikanikligi balgam oksuruk ememiyor. Ne yapsam fayda etmedi. Emziremezsem iyilesemezse diye cok korkuyorum. Nasil emzirecegimi sasirdim bir akil verin 😢
Deletedmom412 Gunaydingece burun tıkanıklığı ve balgam dan dolayı kızımı dün hastaneye götürdük ve yatış verildi şuan küvezde yatıyor iyi ki götürmüşüm ilerleyebilirdi. Lütfen hastaneye götürün geçmiş olsun🙏🏻
Naz Gunaydingece canım hastaneye götür bir de uyur öyle emzir uyku arasında .. Benim oğlan da öyleydi uyutuyodum emziriyodum çok geçmş olsun dikkat et burnuna fısfısı varsa sık bol bol ve çek aspiratörle.. Kaç aylık bebişin
Gunaydingece Hastaneye götürdüm bu hafta 2 kere. Enfeksiyon yok salgin yuzunden balgam olmus. Keyfi iyi uykusu da ama emmiyor bugun emmezse nasil iyilesecek. 3. Cocugum ama tikandim kaldim