hip combıotıc kullanıyorum , 6 ay 25 günlük , anne sütü alıyor ama sütüm yetmiyor , gece yatmadan emziriyprum saat 22.00 gibi sonra uyuyor. Sonra sabaha kadar 2 saatte bir uyanıyor :/ önce gece 00.00 da emziriyprum sonra gece 2 sularında tekrar uyanıyor mama veriyorum 120 cc ama bi dikişte içiyor sanki az gibi geliyor ama emin değilim , sonra gece 4 sularında tekrar uyanıyor emziriyorum sonra sabah 6 gibi uyanıyor :/
yani doğduğundan beri 2 saat maksımum uyanıyor kilo artışı normal olduğu için aç kalıyor o yüzden uyanıyor diyemem. Ama alışkanlık etti uyanıyor yapcak bişi yok. İşte gece 120 cc acaba az mı bilemedim sizce nasıl olmalı ? Gündüz de öğlen 120 cc veriyorum bir kere onun dışında ek Gıda ve emzirme şeklinde gündüz.