Selam hanımlar🌸
Oğlum bugün itibariyle 17 aylık ayaklanmaya başladıktan sonra günden güne zayıfladı tabi ayına göre kilo alıyor az çok ama görünüşte o yanaklar bacaklardan eser kalmadı. Doktorumuz Demir ilacı ve balık yağı vermedi bize acaba ondan mı iyi kilo alamıyor diyorum. Yemek yer ama muhallebi meyve vs çok sevmez. Kahvaltı ve yemek konusunda fena değil birde aralarda ve yatarken emiyor.
Aranızda balık yağı kullanan var mı etkili oldu mu malum yaz da geliyor balık da tüketmeyecek önümüzdeki ay randevumuz var ama sizlerden de tecrübelerinizi duymak isterim.