Bugün 1 ayımız bundan 5 gun once aglama kriziyle hasteneye gittik gitmeden 1 önce 1 hafta öncesine kadar ağlıyordu. sadece emerken susuyor ve ben doymuyor sanıyordum saat basi emiyordu. oda dahada kolikligi etkiliyormuş. ağlama krizleri geliyor sabah 5 6 gibi uyanıyor geceye kadar hic uyumuyor ağlıyor. dokturumuz emzirdikden sonra agizdan en az 2 kere gak sesi duymadan yatirma dedi. siz neler yapıyorsunuz agizdan cok zor çıkıyor gaz ne yapacam bilmiyorum