Serpil2019 bir yaş sonrası bizim yediklerimizden yiyor, eşimle ben genelde et ağırlıklı yeriz o etçildir ben daha fazla otçu. Tuz ve baharat atmadan ona ayırırız. Haftada iki gün balık (şu an mevsimi olmadığından mevsiminde) haftada bir gün karbonhidrat ağırlıklı (mantı yada yoğurtlu makarna) diğer günler et ve sebze ağırlıklı, olmazsa olmazımız her yemekte yoğurt ve ya kefir, salatalık. Günde üç öğün; sabah kahvaltı (yumurta ağırlıklı genelde, peynir zeytin, üç günde bir keçiboynuzu özü, sebzeli yumurtalı tost-ekmeksiz-) öğlen uykusundan sonra mutlaka meyve (ya tek meyve yada mevsim meyvelerinden meyve tabağı) akşam da yemek (etli sebzeli, tavuklu sebzeli, bulgur pilavı) yanına yoğurt ve ya kefir. Kışın da çorba ağırlıklı. Tüm bunların yanında günün diğer saatlerinde bol su. Ana öğün anne sütü.