arzuuu Evlatkokusu234 neresi az ya benim arkadaşımın cocugu 20 aylık 11 kilo bemce gayet iyi zaten cok hareketli oliyorlar cok normal benimki de 18 aylik 13 kilo
Ogullarinaasikanne Evlatkokusu234 hangi doktor az diyen tatlım doktorunuzu değişin oğlum 4 bucuk yasında 15.2 15.5 falan ancak geliyor hiçbir doktor az demedi genetik annesi dedi herkes vitaminleri hersey normal çünkü anne baba minyon oldugu için normal kabul ediyorlar
Umut1 Evlatkokusu234 22 aylık 10.5 kilo sizin doktor benim kuzumu görse o zaman daha kötüsünü söyler bence doktorunuzu değiştirin
Momyshark Bir de doktor az dedi yalanı harika ben övüneceğim doktoru da arkama alayım da linç yemeyeyim
Zeyzey2019_ Evlatkokusu234 hangi doktor dedi onu. 16 aylık daha 10 kilo bile değil belki dokuz buçuk kilo ve doktoru çok sağlıklı buluyor. Ayrıca persentil cetvelinde uygun aralıkta kalıyor kilosu bebeğinizin.
PonciKom Evlatkokusu234 Evlatkokusu234 kısıden kısıye bebekten bebege değişir bnmkı 14 ay 14 kılo ama 17ayda 12 kg iyi bence
Tatliskooo Evlatkokusu234 14 aylık henüz 10 u göremedik sizin kadar olduğunuzda 12 i görmemizde pek mümkün durmuyor kan değerleri ve boy gelişimi iyi ise çok dert etmeyin büyüdükçe düzelecektir DİE umut ediyorum
mom20 Evlatkokusu234 doktor az dediyse bizim ne dememizi bekliyorsun ki hiç birimiz doktorlardan daha bilgili değiliz bence
Momyshark mom20 aa çok şişkoymuş çok güzel bakmışsın diyeceksiniz oda iki övünecek gidecek aa herkes çok güzel bakıyorsun çocuğuna dedi diyecek