Lina00 canım bende yeni doğum yaptığım da hep Süt yapıyor hemde gazı alıyor dedikleri için içmiştim. Allahtan çok tüketmedim. Direk olarak bebeğe veriyorya bazıları o çok zararlıymış zaten. Ama anne emzirirken günde sadece 1 bardak içebilirmiş yani aslında hiç içilmemesi gerekiyormuş. Hareket bozukluklarına, halisülasyona falan sebep oluyormuş.