Selimemelek Kızlar merhaba bebek arabası alıcam ama karar veremedim önerilerinizi bekliyorum kullanışlı olan hangi model var bekliyorum önerilerinizi bu arada 2 aylık olucaz hayla karar veremedim
Deletedmom276 Selimemelek Yoyko kullanıyorum; travel sistem; ağır ama çok sağlam kullanımı yani sürüşü inanılmaz rahat.
Ozlemkose85 Selimemelek kiwi aldim ben cok memnunum.1 500 tl falandı.biz indirimden 1000 tl ye aldık.cantası termosu yagmurlugu herseyi icinde.
Selimemelek Minikbal kabin tipi olanlara cok baktım bir yanım yüksek olanlardan bir yanım kabin tipi modellerinden
Selimemelek Elifffyvz- evet kabin model öyle bende büyük ihtimal onu alırım cünkü toplanması cok basit tek elle bende o yönünü sevdim bakalım