melegim28 Bebeğim 6 buçuk aylık dünden beri ateşi var 37 38 sabah dr götürdüm dişten buyuk ihtimal dedi calpol verdi ama bakıyorum dişlerin de kızarma şişme yok ama hiç durmuyor uyumuyor emmiyor ne yapacagımı sasırdım ne yapsam agrısı kesilir yardımlarınızı bekliyorum😞
BiricikAilem melegim28 Geçmiş olsun, calpol veriyorlar dişse bende öyle biliyorum. Fakat ateş önemli ateşine dikkat edin, kontrol altında tutun. Diş ateşi 38 i geçmez, geçerse zaten diş değildir başka bir sıkıntısı vardır.
espalp melegim28 diş ateşi genelde 38’i geçmemeli diyor doktorlar ama bilemedim. Eğer ateşi calpolden sonra çabuk çıkıyorsa calpol ve dolveni çapraz veriyorlar. Daha etkili oluyormuş. İsterseniz doktorunuza sorun
Merve33 melegim28 bizde sekiz aylığız. Aynı sorun var bir haftayı gecti ishali var. Birde üç gün ateş vardı bugün gecti şükür 37, buçuk ve 38 buçuk oluyodu 39 olduğu bile oldu. Doktor dişten dolayı oluyordur dedi. Birde ishal ateş yapıyor dedi. Calpol dolven dönüşümlü vermemi söyledi. Eğer 6 aylık üzeriyse dolven veriliyo. Birde düşmüyorsa fitil verebilirsin dedi. Korkmayın bence el yüz yıkayın sürekli. Birde üzerini giydirmedim ben hiç.
Ssemass melegim28 baska bir doktora gotur istersen canım daha bugun okudugum bir yazida atesin dis cikarirken ender goruldugu yaziyordu.
melegim28 BiricikAilem çok tesekkür ederim sabah götürdüm 38.7 di götürdügümde vucudu cok sıcak degıl ama kafası sıcak cigerleri kulagı bogazı her yerine baktı ishal oldugunu söyledim diş çıkarıcak dedi calpol verdı gönderdi ne yapıcagımı sasırdım calpol dusuruyo bır kac saat sonra tekrar cıkıyor ateşi duş aldırıyorum bez koyuyorum islatıp eli sürekli agızında
Armanyldzhn melegim28 yani belirtiler diş gibi duruyor ama bilemedim 🤷♀️ bizimkinin de vücudu normal kafası alev gibi olurdu diş döneminde , bide diş çıkmadan önce ishal oluyorlar doğru . neyse siz yine de doktorun dediği gibi idrar testi de verin bakalım inşallah birşey çıkmaz 🙏🏼 diştir
melegim28 Merve33 böyle bizim gibi olanları görünce biraz içim rahatlıyor cok saol peki çok huzursuzmuydu ben sabah baska dr götürdüm diş dedi şimdi getırdıgım dr bogazı kızarık gıbı bıde idrar alıyım dedı olmadı antıbıotık yazıcam dedı kafam karıstı sabah diger dr baktı bogazına birşey yok dedi kime inanıcagımı şaşırdım gercekten 😓
Neseerol Ay hastalık da olabilir 2-3 gün ateş sınrası vücudu kabarıp max 1 haftaçinde De bitiyor oğlumda oldu bizde diş sandık hatta boğaz enfeksiyonu bile olmuş olabilir demiştim ama doktora 40 derece ateşke gidince parol serum taktı sonra da toparlamaya başladı çok şükür
Merve33 melegim28 aşırı huzursuzdu canım hiç uyumadım 4 gündür resmen. Dün gece hiç birşey olmadığı halde sabaha kadar bağırdı. Doktora götürmek için çıktık sabah 5 ti gidene kadar hiç ağlamadı yarınsaat gezdirdik arabayla uyudu. Geldik Eve. İnşallah birşey yoktur diştir. Sizinde
elizeynep melegim28 Gecmis olsun cnm. Benimde kizim 11 aylik 39.7 atesle gittik doktora ucuk virusu kapmis. Kan testinde cikti. Persembe gecesinden beri atesle savasiyoruz. Allah yardimcin olsun. 🙏🙏
melegim28 Merve33 bizimkide arabaya binince normale dönüyor ama ateşi düşmüyor bende 2 gundur uyumuyorum hala çiş vermedi şimdi eve geldim hastane yakın allahtan çiş yapınca gidicez inş canım diş der bende bi rahat nefes alırım cok saol içimi rahatlattın 🙏
melegim28 elizeynep elizeynep çok tesekkür ederim canım sizede çok gecmiş olsun evet götürdüm kan aldılar idrar testi yaptılar bekliyoruz ama dr birden fazla dişi çıkıcak dedi bekliyoruz bakalım🙏