Ev için e bebekten ucuz penye olanlardan aldım çoook memnunum dışarısı için kaplı lcw dan atlet aldım fena değil ama e bebekteki sütyen daha rahat uçları gösteriyor ama zaten 4 aydır evde olduğumdan sorun olmadı atleti sadece dısarı cıkarken kullandım. Göğsün büyük ve sütlüyse atletin içindeki halka kısım acıtıyor