Ozanazli Kızlar emzirme sütyeni almamıştım hamıleyken ama simdi gereklı olduguna karar verdim. Varmi onerilernz 😊 Önericeğiniz marka varmı sız hangını kullanıonuz ?
Akademisyenanne Ozanazli ne zaman taksam mastit oluyorum😔 oneremiyorum. En son pentiden almistim. Cok guzel aslinda ama bana yaramadi.
BBK Akademisyenanne neden mastit yapiyo olabilir? Benimde farkli farkli var kullandiklarim ama kestiremiyorum sebebini durduk yere basliyo tekrar. Belki bilginiz vardir😩
Gamzeli03 Ozanazli göğüste süt birikiyor ve sertleşiyor, ağrı ateş yapıyor o yüzden emzirsen de sonrasında sağ göğsü boşalt hayırlı ömürlü eylesin Rabb’im
Akademisyenanne Ozanazli 4 gunluksen daha da dikkat et canim. Memede sut tikanikligina sebep olabiliyor sutyenler.
Kuzum35 Ozanazli ben almıştım iki tane iyi ki fazla almamışım bence çok gereksiz. Ben kullanamadım o aparatı açması falan beceremedim bence siz de 1 tane alıp deneyin.
elizinannesi-19 Ozanazli ben e bebekten aldım. İyi ki almışım valla. 2 tane aldım ben birini yıkıyorum kuruyana kadar diğerini giyiniyorum. Çokta kullanışlı. Kızım 6 aylık bi yere giderken yeni yeni normal sütyen takmaya başladım. Onun dışında hala kullanıyorum.
ertugrulbey19 Bence sudyen hic kullanışlı değil bebeğim 7 aylık olacak hala emzirme atleti kullanıyorum çok rahatım. E bebekten sudyen aldim ama hiç memnun kalmadım
Drkefe Ozanazli Ozanazli gogusler buyuk olunca gogusler sarkik gozukuyo hic önermiyorumm bende kullanamiyorumm evin disinda biryerde gogusler cok sarkik ve yaygin kaliyo
ertugrulbey19 Ozanazli Benim de küçük olmasına rağmen sarkık duruyor ama sudyen olsa da toplamiyor ki çünkü destekli giyilmesi önerilmiyor emzirenlerde yani benim e bebekten aldığım sudyen de sarkik gösterdi
Aassyyaa Ben atletle rahat edemedim ama sütyen harika birşey penye olursa terletmiyor birde .tabi herkese göre değişir
gozdeteacher Ozanazli NBB almıştım doğumdan önce ama hiç kullanışlı değil emzirme sütyeni. Yukarıdaki aparatı aşağı indirip göğsü açmak çok zor. Onun yerine emzirme atleti kullanıyorum. Hem kullanımı daha rahat hem göğsü daraltmıyor.