A1s2a3m4 isill gereksiz ve falza pahalı bence onun yerine celik delikli tencere içi için olan buhar pişirici daha iyi hem ekonomikte 30 4 lira bişey
Ebo39 isill benim makinamda bugun geldi ve kullandim iyiki almisim yok suda hasla suZgecten gecir suyunu biyere koy posasini biyere koy derdi yok cocukla ilgilenirken aygazi unutup yaktigim bile oldu buyuk rahatlikmis😁
isill Kusannesi ben de var ilk defa bugun ek gida icin sebze puresi yapiym dedim makinayi ykamstm ama sirkeli su ile temzilendgni blmiodm yarn alip br de ole denicm ama yanik kokusu geldi ablanzda ilk kullandgnda ole br sorunla karsilasms mi sorablrmsnz lutfen ayrica 150 ml su koyuorm 15 dk da pisirmesi gerekirken daha uzn suruyr 20 dk gbi snra sinyal uyarisi veryr neden byle ben mi yasadm byle sorunlar acaba?
Kusannesi isill koku yeni makinede olur ama ona sordum şimdi o sinyal vermediğini söyledi kullanma klavyzunda nasıl yazıyor
Zeyno111 isill Canım ötüyorsa pişirdiğini gösteriyor ne sinyali veriyor anlamadım örttüğünde ortaya getirip blender yapmak istiyorsan ters çevirip onu yapacaksın ya da alacaksın ortaya getirene kadar sinyal vermeye devam edecektir. Süresini kendi ayarlıyor bazen uzayabilir o anlık sertliğe bağlı sanırım bir ortalama vermişler mesela karışık attığında en serti de haşlanana kadar bekletiyor
isill Kusannesi sinyal vermiosa kendi mi kapatio 150 ml de 15dk ya 15 dk dolunca kendi mi kaaptp snra blender ayarna gtrior?
isill Zeyno111 otuyr ama solenen su sekilde 150 ml su koyarsan 15 dk pisirir dio 150 ml koyuorm ya 15 degil 20 dk yi bluo pisirmesi snra kendilignden sinyal veriyr yada denemek icin 200 ml sadece su kydum 20 dkda pismesi gerekirken 25 dkyi bldu kendimde dk tuttum
Zeyno111 isill Hesap etmedim yani çok önemli gelmedi pişirmesi yeterliydi genelde maksimum 25 dakika sürüyor bilemedim şimdi 🤷🏻♀️
isill Ebo39 gule gule kullanin yanik kokusu gbi bir koku oldu mu ilk kullandiginzda ve sirkeli su ile calstrdnz mi ilk
isill Ebo39 icini dedigniz su konulan yeri mi sebze vs koyulan yeri mi sicak su ile calkaladnz benm nye ole oldu anlamdm 🤦♀️
Ebo39 isill su haZnesini sicak suyla calkaladim diger parcalarini deterjanli suyla yikayip kuruladim oyle kullandim
Sekerparem_34 isill ben kullanıyorum ve en büyük yardımcım oldu ek gıdaya gectigim dönemde,Kızım şu an 13 aylık ve ara ara kullanıyorum,ben indirimdeyken almıştım biraz pahalı evet ama üçüncü elim oldu diyebilirim ☺️