Kızlar 8 günlük bebeğim 3. Gün çocuk doktoru gördü mamaya başla dedi sarılık sınırdaydı ertesi gün bakıldı düşmüştü böyle devam et mamayla destekle dedi. Benim oğlum uyandırmasam epey uyur ama doktor erken uyandır doyur dedi. Ama uyanması o kadar zor ki resmen neler ediyorum uyandırmak için. Göbek bağı da düşmedi hala daha dayanamadım bugün yıkadım. Kötü mü ettim bilmiyorum