0503 inan yorucu olduğunu çok iyi biliyorum. 9 aydır ne gece ne gündüz uyku uyuyabiliyorum. 3 saatte bir sağmaya çalışıyorum ki göğsüm şişip ağrımasın , paketleyip bir öğün hazırda tutmaya olsun acıktığı gibi hemen ısıtabileyim filan. Artık yorgunluktan ne sinir kaldı ne kafa inan. Gecede sağıyorum atlamamaya çalışıyorum bir mecburiyet olmadıkça. Ben iyi üstesinden geldim ,zor oldu ama mümkün yeter ki gözünde büyütme yapamam filan diye. Yeter ki geldiği kadar anne sütünden mahrum kalmasın bebeklerimiz 🙏♥️