24 gunluk bebegim var. Emzirme konusunda hala ugrasiyoruz hersey deniyoruz. Cok yoruluyorum gece gunduz. Bebegim sadece 2 gun gunde 2 defa memeyi emdi. Ondan sonra emmedi. Bu emzirme konusunda gercekten sonunda boyle bol bol emziren anneler varmi? Yani gercekten bu sureci atlaticakmiyim? Bebegim diger bebekler gibi iştahli duzenli bir sekilde mememi emecekmi? 😔 gercekten bu kadar ugrasip sonuc alan varmi ve nasil yaptiniz ?