Zeyzeyyyyy Yaa ne yapıcam ben nasıl dişçiye gidicem oğlumu memeye zaten zor alıştırdım ben mamada vermiyorum dişim çok kötü kırıldı 😢😢😢
yigitalpinannesiii Zeyzeyyyyy ben de emsiriyorum doktor antibiyotik ve ağrı kesici verdi sıkıntı yok 2 doktora da danıştım anestezide sadece 3 saat etmiyormuş sanırım salı cektirecegim disimi