Hilalll000
Her bebek ağır atlatmıyormuş öyle söylemişlerdi , bebeğinize test yaptırmadınız mı ? Kayınpederim pozitif çıktığında bize test yaptılar oğlum dahil , iyi ki de yapıldı buna göre hareket etmek daha doğru oldu, hasta ise aşıların ertelenmesi gerekiyor diye biliyorum en azından doktorumuz ve sağlık ocağı bize o şekilde uyguladı
Bebek olduğu için ilaç tedavisi yok maalesef ki ateş,kusma ,solunumda güçlük gibi belirtiler olmadığı için hastaneye yatırılmasını doğru bulmamışlardı
Maskeli olarak sık sık emzirin, ellerinizi sürekli yıkayın , sizde olduğunu düşünüyorsanız maskesiz bebeğinize yaklaşmayın ve dokunmayın çünkü bağışıklık sistemi çok düşük ve sizden sürekli ona geçebiliyor bu şekilde iyileşmesi zor olur