Bnzksrc bebeğim 3 ay 20 günluk. Ilk 2 ay benzer başliklari okuyordum hep. Kendim basliklar aciyordum. Bu cocuk neden hep memede kilosu da gayet iyi diye. Hele ilk 1.5 ay hic inmedi gogsumden. Yerine koyduğum an uyaniyordu ve tekrar emmek istiyordu. Emdikce daha cok gazi oluyordu. Bir sure sonra kucucuk midesine zorluk gelmesin diye hic indirmedim kucagimdan. uyudu uyandi hep kucagimda. Hep boyle olacak saniyordum. Burada herkes gececek diyordu ama ınanmak zor oluyor, ya alisirsa ya hep böyle olmak isterse rahat rahat yatamazsa diye. Simdi emdiriyorum yatagina koyuyorum uyurken 1 saat uyuyor yataginda. 😍 demem o ki, gogsunuzden indirmeyin. Geçicek ^^ biliyorum sizin icin de cok yorucu ve stresli ama eninde sonunda dinleniyorsunuz ^^ mutlulukla buyutun bebeginizi 😍