Elizabetyyy 2 aylık bebegim var ve kabız oldu ilk zamanlarda hipp kullanıyorduk kakasını günde 3 4 kere yapıyodu ama şimdi yapmıyo aptamile geçtik oda kabız yaptı siz hangi mamayı kullanıyorsunuz
Anne82 Elizabetyyy sma kullaniyorum kabizligi gecirdi aptamille baslamistik fena kabiz ve gaz yapıyordu
VERA19 Elizabetyyy Aptamil 2 kullanıyoruz,kabızlık problemi varsa Similac öneriyim kızımın kabızlığı onunla geçmişti😌
2019drnsu Aptamil bize de kabız yapmıştı bebelac gold iyi geldi. Hipp de sindrimi çok kolay mama çok çabuk acıkıyordu sanırım en iyisi bebelac gold