38+6 haftalik hamileyim. 4 gün once cati muayenem yapildi. Ondan beri nisanim geliyor. Ara ara ağrılarım oldu ama bugünkü ağrılarım biraz farkli size bu konuyu danışmak istiyorum. Bebegm hareketliyken kasılıyor karnim kaskati oluyor ve bi agri olusuyor nefesim hızlanıyor . Ama oyle kivrandirici bi agri değil. Sizce bu olan doğum sancisi mi? Bu arada bebegm de asiri hareketli