Eelif24 Kizlar bebegim sadece mama ile besleniyor 4 ay 13 gunluk dktorumuz basla tadimliklarla dedi sizce baslayimmi erkenmi sizler kacinci ayda basladiniz
GUBILIK Eelif24 mama da kullaniyoruz biz. 4 aylikken basla dedi. 6 bitsin baslarim dedi. mama kullandigi icin 4. Ayda sikinti olmaz demisti ama ben bekledim.
Batimoms Eelif24 cok erken bir suru sindirim sorunu yasar. Oglum 9.5 aylik hala yediklerini tam manasiyla sindiremiyor. Ayrica ek gida verirsen midesine yeterince formul sut girmez kilo alamaz.
Anne82 Eelif24 benim doktorumda baslayabilirsin ama erken baslarsan alerjik reaksiyon daha cok gosterebilir biraz daha bekleyebilirsin dedi