MiracAlpinveUmutunAnnesi 11 buçuk aylık oğlumun dün hafiften vardı ama bgun biraz daha belli oluyo cenesiyle dudagina yakın yere kadar ufacık sivilce tarzı yara gibi bişey çıktı yara da değil ne biliyim kırmızı böyle isilige benziyo sanki nedir sizce neden çıkmıştır ? Doktora getirmeme gerek varm
shdemir MiracAlpinveUmutunAnnesi Benim oglumda aynıydı basta canim sonra bi ates Allahtan gecer diye dusunup doktora goturmemezlik yapmadim cunku malesef butun vucuduna dagildi ve el ayak hastaligi oldugunu ogrendim seninki insallah oyle degildir ama ben olsam doktora gotururum senin yerinde olsam yani. 3 gündür ne cekiyorum anlatamam
MiracAlpinveUmutunAnnesi Turgutunannesii acaba ıslak mendiller mi yapiyo yara soğuk havada atkı takmistim bugün oğluma o mu yapti
MiracAlpinveUmutunAnnesi shdemir korkutma beni 😢 benim oğlum bi ara alerji oldu el ayak hastalığı dedi bi doktor hemen kendi doktoruna götürdüm değilmiş Allahtan ama bazen gidiyo bazen belirginlesiyo neyapcagimi bilemedim
shdemir MiracAlpinveUmutunAnnesi Canım korkutmak istemem insallah degildir bende 3 gün oldu hala nasi oldugunu dusunuyorum cok uzuluyorum ogluma gercekten kasiniyo caresiz uyku uyuyamiyo ates bi yandan. Ben sadece oyleyse ona göre önlem alirsin diye söyledim. Doktora götürmekte fayda var🙄
MiracAlpinveUmutunAnnesi shdemir doğru soyluyosun canım biraz geçti gibi en iyisi kendi doktoruna randevu almak çok teşekkür ederim😘