zhrhrdm
Merhaba herkese, geceden sol göğsümde ağrı vardı ateşim de vardı üşüttüm zannedip önemsemedim o gün hasta gibi yattım göğsümün altı taş gibi olmuş ve kızarmış fark edince acaba mastit dedikleri bu mu deyip hemen doktora gittim ve mastit teşhisi kondu avantajlıydım apse yapmamıştı sadece enfeksiyon var dendi ve ilaç tedavisine başladım dünden beri göğsümü hem emziriyorum hem sağıyorum hem masaj yapıyorum şimdi daha iyi şişlik ve kızarıklık azaldı