Damla93 Kızlar sinirden çıldırıcam artık 2 aylık oğlum var eşime kalsa çocukla çok güzel ilgileniyo ama alakası yok az bişey bak diye emanet ediyorum yatırıyo sürekli çocuğu sallıyo kucağına alcak diye ödü kopuyo çocuğun uykusu yok yani kucak istiyo belli bişey biraz öncede süt bıraktım ısıtıp ver dedim duşa girdim sütü ısıtmadan vermiş kendini yerinden kaldırcak diye ödü kopuyo hep isteksiz zordan zordan bakıyo artık iyice sinir oldum ufacık çocuk midesini üşütücek hasta edicek napsam bilmiyorum artık
bossbabysmom Damla93 daha cok kucuk bebegin o da ne yapacgnj bilmiyor buyusun brz oyunlrdan anlmayw başlasn o zmn degisecek bnce :))
Zehra_Ens Çok şükür öyle değil ikizlerimiz var ikimiz de öğretmeniz yani aylardır evdeyiz ve tek bebek annesi kadar da o da yoruluyo. Bebek bakımında erkeklerden tek farkımız emzirmemizken bu adamlar neden bebek bakımını sadece kadınlara bırakıyo anlamıyorum
Senemsu Çoğu öyle canım, benim ki birde bakmaz bana nasıl bakacağımı öğretir. Akıl verir.Eline telefonu alıp oturur, ben de çocukla ilgilenirim. Uzaktan bana onu öyle yap, şunu şöyle yap der. 😏
Damla93 Senemsu aynı bide bana diyo araştırdım internetten ben bişey olmazmış en sonunda dokundurmıycam o olcak onu istiyo
210796 Bizim bebek 8 aylık eşim hala kucağına alır almaz sallıyor🤣yapma yeni uyandı diyorum esniyor diyor.hiç bıkmadı aynı şeyş duymakdan ve yapmakdan aylardır